Napolni račun

SMS zgrešeni klic

Izognite se zadregi v času nedosegljivosti.

Storitev SMS zgrešeni klic omogoča beleženje klicev v času, ko na vaši telefonski številki niste dosegljivi. Deluje tako, da ko je mobitel ponovno vključen oziroma se ponovno nahaja na območju, ki je pokrito s signalom GSM, na svojo telefonsko številko prejmete SMS-sporočilo z informacijo o zgrešenih klicih.

SMS-sporočilo z informacijo o zgrešenih klicih je posredovano kot navadno SMS-sporočilo ter vsebuje naslednje podatke:

  • telefonsko številko klicatelja,
  • če je več klicev, tudi število klicev (navedeno v oklepaju),
  • uro in datum zadnjega klica.

V SMS-sporočilu uporabnik prejme podatke o zgrešenih klicih največ dvajsetih različnih klicateljev, informacija o zgrešenih klicih pa se beleži le za zadnje tri dni od trenutka ponovnega vklopa mobitela.

Dostava SMS-sporočila o zgrešenih klicih in vklop oziroma izklop storitve so brezplačni.

Vklop/izklop

Za vklop storitve pošljite SMS s ključno besedo KLIC Z na številko 4008.

Pokličite brezplačno številko 051 800 800 s številke, na kateri želite vklopiti oziroma izklopiti storitev SMS zgrešeni klic.

Niste našli, kar ste iskali?

Še vedno potrebujete pomoč? Kontaktirajte nas