SMS zgrešeni klic
Izognite se zadregi v času nedosegljivosti.
Storitev SMS zgrešeni klic omogoča beleženje klicev v času, ko na vaši telefonski številki niste dosegljivi. Deluje tako, da ko je mobitel ponovno vključen oziroma se ponovno nahaja na območju, ki je pokrito s signalom GSM, na svojo telefonsko številko prejmete SMS-sporočilo z informacijo o zgrešenih klicih.
SMS-sporočilo z informacijo o zgrešenih klicih je posredovano kot navadno SMS-sporočilo ter vsebuje naslednje podatke:
- telefonsko številko klicatelja,
- če je več klicev, tudi število klicev (navedeno v oklepaju),
- uro in datum zadnjega klica.
V SMS-sporočilu uporabnik prejme podatke o zgrešenih klicih največ dvajsetih različnih klicateljev, informacija o zgrešenih klicih pa se beleži le za zadnje tri dni od trenutka ponovnega vklopa mobitela.
Dostava SMS-sporočila o zgrešenih klicih in vklop oziroma izklop storitve so brezplačni.
Vklop/izklop
Za vklop storitve pošljite SMS s ključno besedo KLIC Z na številko 4008.
Pokličite brezplačno številko 051 800 800 s številke, na kateri želite vklopiti oziroma izklopiti storitev SMS zgrešeni klic.
Niste našli, kar ste iskali?
Še vedno potrebujete pomoč? Kontaktirajte nas