Pogosta vprašanja
Omrežje 3G se poslavlja
Kaj pomeni prenehanje uporabe tehnologije 3G za zasebnega uporabnika oz. podjetje in kdaj se bo to zgodilo?
Uporabo mobilne tehnologije 3G postopno opuščajo ali pa so jo že opustili številni operaterji po svetu. Do 30. septembra 2022 bo mobilno omrežje 3G vsem uporabnikom še vedno na voljo, bo pa Telekom Slovenije do tega datuma dostop postopno zmanjševal in po tem datumu mobilno omrežje uporabnikom 3G ne bo več na voljo.
Uporabniki mobilnih telefonov prenehanja uporabe tehnologije 3G v večini primerov ne boste občutili, saj bo mobilni promet povsod, kjer bo to možno, preusmerjen na tehnologijo 5G, LTE/4G ali 2G. Uporabnikom starejših naprav, predvsem tistih, ki omogočajo prenos podatkov le na tehnologiji 3G (npr. modemi, senzorji itn.), svetujemo pravočasen prehod na novejše naprave.
Zakaj Telekom Slovenije izklaplja 3G, in ne 2G?
Ali bom pri uporabi mobilnih storitev občutil prenehanje uporabe tehnologije 3G?
Ali bodo po prenehanju delovanja 3G delovali samo še pametni mobiteli?
Katere mobilne naprave danes uporabljajo le 3G-tehnologijo?
SIM-kartica
Kako zamenjati SIM-kartico, ki ne podpira LTE/4G?
Kako dobim novo SIM-kartico?
Če še niste uporabnik IZI, se lahko odločite za nakup kateregakoli SIM-paketa na več kot 3.700 prodajnih mestih.
Obstoječi uporabniki IZI, ki želite pridobiti novo SIM-kartico z isto telefonsko številko in nanjo prenesti svoje dobroimetje, izpolnite obrazec.
Menjava SIM-kartice stane 2,95 EUR, ki se odšteje od vašega dobroimetja na računu IZI.
IZI SuperKUL, IZI KUL in IZI MiniKUL
Kako vključim pakete IZI SuperKUL, IZI KUL ali IZI MiniKUL?
Najprej na računu IZI zagotovite dovolj stanja za plačilo izbranega paketa IZI KUL (SuperKUL, IZI KUL ali MiniKUL), nato pa pošljite ključno besedo, s katero vključite izbrani paket IZI SuperKUL, IZI KUL ali MiniKUL . Po vklopu se vam bodo enote izbranega paketa IZI samodejno nalagale vsak mesec…
Primer:
Za vklop paketa IZI SuperKUL pošljite SMS s ključno besedo IZI SUPERKUL na 4008. Za vklop paketa IZI KUL pošljite SMS s ključno besedo IZI KUL na 4008. Za vklop paketa IZI MiniKUL pošljite SMS s ključno besedo IZI MINIKUL na 4008.
Kako delujejo paketi IZI SuperKUL, IZI KUL in IZI MiniKUL ?
Vsak mesec vam bomo na račun IZI naložili enote izbranega paketa IZI. Paket IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL vam bomo zaračunali z znižanjem stanja na računu IZI. Zadnji dan pred iztekom veljavnosti paketov IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL vam bomo poslali SMS-opomnik, da si boste lahko za plačilo novega paketa IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL pravočasno zagotovili dovolj dobroimetja na računu IZI. Paket IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL z vključenimi enotami je veljaven 30 dni, in sicer za uporabo v vseh slovenskih omrežjih in v območju EU-tarife. Neporabljene enote se ne prenašajo v naslednji mesec. Enak paket IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL lahko vključite največ enkrat v istem mesecu….
Nasvet: Plačevanje paketa IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL lahko poenostavite s storitvijo Pay365, saj vam ta omogoča plačevanje enkrat mesečno prek direktne obremenitve na dan, ki ga izberete sami.
Kako lahko prehajam med paketi IZI MiniKUL, IZI KUL in IZI SuperKUl in kaj se zgodi z neporabljenimi enotami ob prehodu?
Med paketi IZI SuperKUL, IZI KUL in IZI MiniKUL lahko prehajate prek SMS-a, tako da pošljete ključno besedo na 4008.
Prehodi:
- IZI MiniKUL na IZI KUL: takoj se dodelijo enote paketa IZI KUL, IZI KUL začne takoj veljati, takoj se odšteje znesek novo izbranega paketa z računa IZI, IZI MiniKUL neha veljati.
- IZI MiniKUL na IZI SuperKUL: takoj se dodelijo enote paketa IZI SuperKUL, IZI SuperKUL začne takoj veljati, takoj se odšteje znesek novo izbranega paketa z računa IZI, IZI MiniKUL neha veljati.
- IZI KUL na IZI SuperKUL: takoj se dodelijo enote paketa IZI SuperKUL, IZI SuperKUL začne takoj veljati, takoj se odšteje znesek novo izbranega paketa z računa IZI, IZI KUL neha veljati.
- IZI KUL na IZI MiniKUL: enote paketa IZI KUL veljajo do izteka veljavnosti paketa IZI KUL. Potem začne veljati paket IZI MiniKUL in tudi šele po preteku veljavnosti trenutno izbranega paketa se odšteje znesek z računa IZI za novo izbrani paket IZI MiniKUL.
- IZI SuperKUL na IZI KUL: enote paketa IZI SuperKUL veljajo do izteka veljavnosti paketa IZI SuperKUL. Potem začne veljati paket IZIKUL in tudi šele po preteku veljavnosti trenutno izbranega paketa se odšteje znesek z računa IZI za novo izbrani paket IZI KUL.
- IZI SuperKUL na IZI MiniKUL: enote paketa IZI SuperKUL veljajo do izteka veljavnosti paketa IZI SuperKUL. Potem začne veljati paket IZI MiniKUL in tudi šele po preteku veljavnosti trenutno izbranega paketa se odšteje znesek z računa IZI za novo izbrani paket IZI MiniKUL.
Kolikšno stanje moram imeti na računu IZI, da mi boste vsak mesec naložili nove enote?
Na računu IZI morate zagotoviti stanje v višini izbranega paketa IZI SuperKUL/KUL/MIniKUL.
Nasvet: Odločite se za plačevanje paketa IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL s storitvijo Pay365 in ne bo vam treba več skrbeti za stanje na računu IZI. Izbrani paket IZI vam samodejno naložimo vsak mesec, plačate pa ga enkrat mesečno prek direktne obremenitve na dan, ki ga izberete sami.
Kaj se zgodi, če za nove enote po 30 dneh ne zagotovim dovolj stanja na računu IZI?
Koliko časa veljajo enote v paketih IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL ?
Na kakšen način me obvestite o vklopu paketa IZI SUPERKUL/KUL/MINIKUL?
Kako preverim stanje neporabljenih enot?
Kako preverim veljavnost računa IZI?
Kako izključim paket IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL oziroma samodejno nalaganje enot?
Kaj se zgodi, ko izključim paket IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL?
Ali mi po 30 dneh neporabljene enote zapadejo?
Kaj se zgodi, ko porabim vključene enote?
Ko porabite vključeno količino prenosa podatkov, lahko dokupite prenos podatkov iz nabora dodatnih zakupov IZI DATA.
Dodatni zakupi za klice in sporočila SMS/MMS niso na voljo in se opravljene storitve nad vključenimi enotami zaračunavajo po veljavnem ceniku.
Ali lahko še pred iztekom veljavnosti izbranega paketa IZI KUL (IZI MiniKUL, IZI KUL ali IZI SuperKUL) preklopim na katerega od drugih paketov in kaj se v tem primeru zgodi z enotami izbranega paketa IZI KUL?
Pred iztekom veljavnosti paketa IZI KUL lahko preklopite na katerikoli drug paket, toda bodite pozorni: novoizbrani paket bo zaračunan, enote predhodno izbranega paketa IZI KUL pa se bodo izbrisale. Na paket IZI KUL pred iztekom veljavnosti novoizbranega paketa ne bo več mogoče preklopiti. Paket IZI KUL lahko vključite enkrat v 30 dneh.
Primer: 1. dan v mesecu vključite paket IZI KUL. Isti dan se paket zaračuna in dodelijo se vam enote tega paketa. 5. dan v mesecu nato preklopite na IZI Mesec L. Isti dan se zaračuna paket IZI Mesec L in dodelijo se enote tega paketa. Če želite nato znova preklopiti na IZI KUL, lahko to storite po 30 dneh od zadnjega vklopa paketa IZI KUL.
Ali vklop paketa IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL podaljša tudi veljavnost računa IZI?
Ali lahko enote uporabljam tudi po preteku veljavnosti računa IZI?
Ali lahko nekomu drugemu plačujem paket IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL?
Kako začnem plačevati IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL s storitvijo Pay365 oziroma neposredno z bančnega računa?
Kdaj plačam naložene pakete IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL?
Kolikšni so stroški plačevanja paketa IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL s storitvijo Pay365 oziroma neposredno z bančnega računa?
Ali lahko enemu uporabniku plačuje paket IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL več plačnikov?
Ali se nosilni mobilni številki, ki vključuje paket IZI SuperKUL/IZI KUL/IZI MiniKUL, samodejno obremeni bančni račun?
Pred prvo uporabo
Aktivacija SIM-kartice
Preden začnete uporabljati storitve IZI, morate aktivirati SIM-kartico.
- SIM-kartico vstavite v mobitel.
- Vključite mobitel in vpišite PIN-številko.
- Vtipkajte *181# in pritisnite tipko za klicanje.
Zdaj lahko začnete uporabljati storitev. Na SIM-kartici “Vse je IZI s SIM IZI” je ob aktivaciji dobroimetje 2 €.
Storitve se obračunavajo po porabi po trenutno veljavnem ceniku za tarifo IZI Doma. Uporabnik lahko kadarkoli zamenja paket, vendar mora zagotoviti zadostno dobroimetje na računu.
Okvir SIM-kartice skrbno hranite, saj z njim izkazujete lastništvo SIM-kartice. Na okvirju sta navedeni:
- PIN-številka: varnostna koda, ki ščiti SIM-kartico pred uporabo nepooblaščenih oseb. Vpišete jo takoj, ko vključite mobilni telefon.
- PUK-številka: varnostna koda, ki odklene SIM-kartico, če ste trikrat zapored vnesli napačno PIN-številko.
Klici
Kaj je obračunski interval?
Obračunski interval pove, na koliko sekund se vam obračuna klic. Za IZI Doma in IZI Brez meja velja obračunski interval 15 sekund, za IZI Vračilo in IZI Mesec pa 60 sekund.
Primer:
Vključena tarifa: IZI Doma > cena klica: 0,12 EUR/minuto > obračunski interval: 15 sekund. Pri tarifi IZI Doma se vam za vsakih začetnih 15 sekund klica dobroimetje na računu zmanjša le za 0,03 EUR.
Za klic:
- krajši od 15 sekund, plačate le 0,03 EUR,
- do 30 sekund plačate 0,06 EUR,
- do 45 sekund plačate 0,09 EUR.
Kolikokrat lahko menjam tarifo?
Ko želim zamenjati tarifo, prejmem obvestilo »Napaka v storitvi«. Kaj to pomeni?
Opravil sem klic in nato preveril stanje na računu. Moje stanje odstopa od cene klica, ki jo lahko izračunam po tarifi. Ste mi zaračunali narobe?
Pri preverjanju stanja z ukaznim nizom se stanje izpiše le na dve decimalki natančno, v obračunskem sistemu IZI pa je stanje na pet decimalk natančno. Zato lahko izpis stanja, ki ga javi vaš mobitel, nekoliko odstopa od cene opravljenega klica po tarifi.
Primer:
Vključeno imate tarifo IZI Brez meja (cena 0,14 EUR/minuto). Vaše stanje je 1,00 EUR. Opravite klic, ki traja 15 sekund, ta pa zaradi kratkega obračunskega intervala stane le 0,035 EUR. Vaše novo stanje, kot ga beležimo pri IZI-ju, je 0,96500 EUR. Stanje, ki se izpiše na mobitelu po preverjanju z ukaznim nizom, pa je 0,97 EUR.
Sporočila
Kako preverim, ali je prejemnik dobil SMS?
Poslal sem samo eno SMS-sporočilo. Zakaj mi je zaračunalo dve SMS-sporočili ali več?
-
Pri pošiljanju SMS-sporočil bodite pozorni na uporabo šumnikov. Uporaba šumnikov podaljša SMS. Lahko se zgodi, da bo zaradi tega sistem poslal dve SMS-sporočili ali več. Nasvet: Priporočamo, da v SMS-sporočila ne vpisujete šumnikov.
-
Če ste napisali SMS-sporočilo z več kot 160 znaki, se bo to pri pošiljanju razdelilo na več SMS-sporočil. Za vsakih 160 porabljenih znakov se obračuna eno SMS-sporočilo.
Kako pošljem SMS-sporočilo, da bo prispelo z zakasnitvijo nekaj ur ali dni?
Prejel sem SMS, da nimam vključene storitve MMS in zato ne morem prejeti MMS-sporočila. Kaj moram storiti?
Kateri SMS-klubi na kratkih številkah so na voljo?
2929 − STAVE Ponudnik: Športna loterija, d. d. Telefon: 01/474 88 00 E-naslov: info@sportna-loterija.si Splošni pogoji in kode za odjavo: https://www.e-stave.com/Pravila/Pravila-VELJAVNA/Vsapravila.aspx
3030, 3080, 3333, 4444, 6666 Ponudnik: ThreeAnts, d. o. o. (Vobis) Delovni čas reševanja reklamacij: 9:00−16:00 (ponedeljek−petek) Telefon: 041 494 751 E-naslov: reklamacije@smscity.net Splošni pogoji in kode za odjavo: www.smscity.net
3131, 3355, 3883, 4411, 4433, 4682, 6600, 6116, 6161, 6622, 6633 Ponudnik: 12Media, d. o. o. Delovni čas reševanja reklamacij: 9:00−16:00 (ponedeljek−petek) Telefon: 01/237 33 04 E-naslov: info@12media.si, odjava@12media.si Splošni pogoji in kode za odjavo: www.12media.si
3232, 6446 Ponudnik: ProPlus, d. o. o. Telefon: 01/58 93 453 ali 080 44 44 E-naslov: podpora@24ur.com Splošni pogoji in kode za odjavo: http://24ur.com
3399, 3900, 3993 Ponudnik: Telenet, d. o. o. Delovni čas reševanja reklamacij: 10:00−16:00 (ponedeljek−petek) Telefon: 051 650 390 E-naslov: jure@mediamobile.si Splošni pogoji in kode za odjavo: www.mediamobile.si
3443, 3838, 6060, 3223 Ponudnik: NTH AG Delovni čas reševanja reklamacij: 9:00−16:00 (ponedeljek−petek) Telefon: 01/600 18 50 E-naslov: customer.care@nth.ch Splošni pogoji in kode za odjavo: www.nth-media.biz
3663, 6655, 6677, 3322, 6886 Ponudnik: Dimoco direct mobile communications GMBH Delovni čas reševanja reklamacij: 9:00−16:00 (ponedeljek−petek) Telefon: 05/664 4961 E-naslov: info-si@mobile-info.cc Splosni pogoji in kode za odjavo: www.dimoco.org
3737, 4224, 6767, 3200, 3344 Ponudnik: Hardlab, d. o. o. Delovni čas reševanja reklamacij: 7:00−19:00 (ponedeljek−petek) Telefon: 01/518 82 71 E-naslov: info@hardlab.com Splošni pogoji in kode za odjavo: www.mobilnestoritve.com
6996 Ponudnik: Futuristični marketing, d. o. o. Delovni čas reševanja reklamacij: 7:00−19:00 (ponedeljek−petek) Telefon: 01/518 82 88 E-naslov: info@futuristing.com ali info@megamama.com Splošni pogoji in kode za odjavo: https://www.facebook.com/futuristing
4166, 4333, 4848, 6111 Ponudnik: Repro − MS 03, d. o. o. Delovni čas reševanja reklamacij: 9:00−15:00 (ponedeljek−petek) Telefon: 01/569 14 45 in 01/585 35 76 E-naslov: andrej.pantar@reproms.si Splošni pogoji in kode za odjavo: www.esms.si
4321 Ponudnik: TSmedia, d. o. o. Delovni čas reševanja reklamacij: 8:00−15:00 (ponedeljek−petek) Telefon: 01/473 00 10 E-naslov: info@tsmedia.si Splošni pogoji: http://www.tsmedia.si
4600 Ponudnik: LeeLoo, d. o. o. Delovni čas reševanja reklamacij: 9:00−15:00 (ponedeljek−petek) Telefon: 041 527 904 E-naslov: info@mygigg.si Splošni pogoji in kode za odjavo: http://www.leeloo.si/terms.php
6001, 6006 Ponudnik: Sinhro, družba za komunikacije, d. o. o. Delovni čas reševanja reklamacij: 9:00−16:00 (ponedeljek−petek) Telefon: 059/222 222 E-naslov: info@mooble.si, podpora@mooble.si Splošni pogoji in kode za odjavo: http://sinhro.si/tos
Z uporabniki katerih tujih operaterjev si lahko pošiljam MMS-sporočila?
Prenos podatkov
Kaj pomenijo kratice GPRS, EDGE, UMTS, HSPA, HSPA+, LTE?
GPRS (General Packed Radio Services) je tehnologija, ki omogoča paketni prenos podatkov velikih hitrosti (do 128 kbit/s) prek GSM-omrežja. EDGE (Enhanced Data rates for Global Evolution) je novejši način prenosa podatkov GPRS v omrežju GSM, ki omogoča hitrost podatkov do 236 kbit/s. UMTS (Universal Mobile Telecommunications System) omogoča uporabo visokokakovostnih, vsebinsko bogatih avdio- in videostoritev ter pošiljanje in sprejemanje multimedijskih vsebin nekajkrat hitreje, kot to omogoča sistem GSM (npr. GPRS/EDGE, SCD) − do 512 kbit/s. HSPA (High Speed Packet Acces) je ena najsodobnejših tehnologij prenosa podatkov, ki zagotavlja hitrosti prenosa do 7,2 Mbit/s. HSPA+ (High Speed Packet Access Plus) je omrežje tretje generacije, pri katerem je teoretična hitrost prenosa podatkov s HSPA+ že več kot 50-krat višja od osnovnih hitrosti UMTS. HSPA+ omogoča občutno višje hitrosti prenosa podatkov, in sicer teoretično največ 21,6 Mbit/s v smeri k uporabniku (download) in največ 5,76 Mbit/s iz smeri uporabnika (upload).
LTE (Long Term Evolution) predstavlja nadgradnjo obstoječih tehnologij UMTS in HSPA. LTE pogosto označujejo kot četrto generacijo mobilnih omrežij (4G). Glavna prednost mobilnega omrežja LTE/4G je v doseganju visokih hitrosti, ki teoretično znašajo do 150 Mbit/s v smeri k uporabniku in do 50 Mbit/s iz smeri uporabnika k omrežju. Dejansko dosežene hitrosti so nižje od teoretičnih, odvisne pa so od kakovosti radijskega signala, povezav in naprave.
Kakšno hitrost prenosa podatkov omogoča IZI?
Kako mobitel nastavim za uporabo prenosa podatkov?
Kaj je paketni prenos podatkov?
Polnitev računa
Kako napolnim svoj ali drug račun s kartico oziroma ukaznim nizom?
Kako napolnim svoj ali drug račun prek POS-terminala Margento?
Kako podaljšam aktivnost računa za 365 dni?
Ali se mi veljavnost 365 dni pri aktivnem računu skrajša, če naknadno polnim za manj kot 25 EUR?
Ali je mogoče prenesti dobroimetje z enega računa IZI na drugega?
Da. Za prenos dobroimetja vtipkate *132*znesek, ki ga prenašate*telefonska številka, na katero želite prenesti dobroimetje# in pritisnete tipko za klicanje. Na zaslonu se izpiše obvestilo, da boste uporabniku navedene številke IZI polnili račun za določen znesek. Za potrditev vtipkate *132# in pritisnete tipko za klic.
Po uspešno izvedenem prenosu dobroimetja sta tako donator kot prejemnik obveščena prek SMS-sporočila. Prenesete lahko poljuben znesek, ki je zaokrožen na polno evrsko vrednost. Pri enkratnem prenosu lahko prenesete največ 20 EUR, opravite pa lahko največ 5 prenosov na dan.
Aplikacija Moj IZI
Kaj je aplikacija Moj IZI in kdo jo lahko uporablja?
Kako se prvič prijavim v aplikacijo Moj IZI?
Kaj mi aplikacija Moj IZI omogoča?
Z aplikacijo Moj IZI lahko svojo predplačniško telefonijo IZI upravljate prek svojega mobitela. Omogoča vam:
- pregled in nadzor nad porabo in dobroimetjem,
- nakup vrednostnih kartic IZI, ki jih znotraj aplikacije lahko pošljete tudi drugim osebam,
- pregled in vklop paketov,
- pregled preteklih nakupov in polnitev,
- pridobitev podatkov za izdajo računa na ime.
Je vrednostna kartica, ki jo kupim prek aplikacije, prenosljiva na druge osebe?
Kateri paketi so mi na voljo za nakup v aplikaciji Moj IZI?
Koliko časa velja vključeni paket?
Veljavnost paketov je 30 dni, razen če je navedeno drugače. Po preteku 30 dni neporabljene količine zapadejo. Pri vseh paketih IZI Vračilo pa vam za neporabljene GB vrnemo denar.
Pri paketih, ki imajo vključene enote, se klici, sporočila in prenos podatkov nad vključeno količino zaračunavajo po veljavnem ceniku IZI.
V obdobju 30 dni ni mogoče večkrat vključiti paketov IZI Mesec in IZI Vračilo.
Ali za uporabo aplikacije potrebujem internetno povezavo?
Ali se mi izbrani paket samodejno podaljša po 30 dneh?
Za vrednostno kartico, ki sem jo kupil prek aplikacije, potrebujem račun. Kje ga dobim?
Kje si lahko naložim aplikacijo Moj IZI?
Kje najdem prodajna mesta IZI?
Telefonski predal
Kako vključim telefonski predal?
Za vklop pošljite SMS s ključno besedo VMS na številko 4008. Z vklopom storitve se samodejno aktivirajo tudi vse preusmeritve v telefonski predal:
- ob zasedenosti: ko imate linijo že zasedeno;
- ko niste dosegljivi: ko se nahajate na območju, kjer ni signala, ali ko izključite mobitel;
- ko ne odgovorite: ko se v 25 sekundah ne javite (čas, po katerem se javi telefonski predal, lahko na mobitelu določite sami, od 5 do 30 sekund).
Kako lahko poslušam sporočila s svojega mobitela s pomočjo glasovnih navodil?
Pokličite 051 101 000 in sledite navodilom sistema. Najprej vnesite svoje geslo in pritisnite #. Nato izberite eno izmed ponujenih možnosti:
1 - poslušanje sporočil,
3 - spremembe nastavitev predala,
8 - pomoč.
Če se odločite za možnost 1 , poslušajte sporočila in jih po potrebi izbrišite. Po končanem poslušanju prekinite povezavo.
Kako lahko poslušam zaporedna sporočila s svojega mobitela brez glasovnih navodil?
Pokličite 051 102 000.
-
Vnesite svoje geslo in pritisnite #.
-
Poslušajte sporočila in jih po potrebi izbrišite.
-
Prekinite povezavo.
Kako lahko poslušam sporočila z drugega mobitela ali fiksnega telefona (s tonskim izbiranjem)?
Pokličite 051 107 000 in sledite navodilom sistema.
- Vtipkajte številko telefonskega predala oz. svojo mobilno številko in pritisnite #.
- Vnesite svoje geslo in pritisnite #.
- Poslušajte sporočila.
- Prekinite povezavo
Pošiljanje sporočil v telefonski predal
Poklicali ste telefonsko številko naročnika in zaslišali pozdravno sporočilo. Odločite se, da boste pustili sporočilo.
- Po tonskem signalu povejte sporočilo.
- Odpošljete ga s pritiskom na # ali s prekinitvijo povezave.
Če želite sporočilo izbrisati, pritisnite.
Če želite preskočiti pozdravno sporočilo, dvakrat zapored pritisnite # #.
Kako nastavim novo pozdravno sporočilo?
Pokličite 051 103 000.
-
Vnesite geslo in pritisnite #.
-
Po zvočnem signalu povejte novo pozdravno sporočilo.
-
Izberite eno izmed ponujenih možnosti:
- ponovno snemanje,
- ohranitev posnetka,
- brisanje posnetka,
-
Prekinite povezavo.
Nasvet: Predlagamo vam, da posnamete osebno pozdravno sporočilo. Izkušnje namreč kažejo, da bo v tem primeru kličoči raje pustil sporočilo.
Kako spremenim geslo telefonskega predala?
Osnovno geslo vsakega telefonskega predala, ki je privzeto v sistemu, je 0000. Zaradi varnosti vam priporočamo spremembo osnovnega gesla. Pokličite 051 104 000.
-
Vnesite geslo in pritisnite #.
-
Po navodilih sistema vtipkajte novo geslo in pritisnite #.
-
Izberite eno izmed ponujenih možnosti:
- poslušanje sporočil,
- spreminjanje nastavitev predala,
- pomoč.
-
Prekinite povezavo.
Opomba: Klic v telefonski predal in preusmeritev klica v telefonski predal se obračunavata po veljavnem ceniku.
Katere so splošno veljavne tipke?
# (lojtra) – potrditev vnosa * (zvezdica) – prekinitev izvajanja in povratek na predhodni korak 9 izhod v glavni meni 99 izhod iz sistema 8 pomoč 88 splošna navodila o delovanju sistema
Sistem nudi številko 8 za pomoč na vsakem koraku. Kadarkoli se znajdete v težavah in želite pomoč pri razumevanju določene funkcije, pritisnite 8. Če jo pritisnete dvakrat zapored, boste prisluhnili splošnim navodilom o uporabi sistema.
Kakšni ukazi so na voljo?
SOS SMS
Kaj je SOS SMS?
Kadar na računu IZI nimate dovolj dobroimetja za uporabo komunikacijskih storitev, lahko za pomoč prosite sorodnika ali prijatelja, ki je uporabnik mobilnih storitev.
V svoj mobitel vtipkate: *128*telefonska številka, na katero želite sporočilo poslati# (primer: *128*051800800#) in pritisnete tipko za klic.
Želena oseba bo z vaše številke prejela SMS z obvestilom, naj vas pokliče ali vam napolni račun IZI. Sporočilo je poslano tudi v primeru, če vam je potekel rok od zadnje polnitve. Sporočilo lahko pošljete na mobilne številke uporabnikov slovenskih operaterjev.
Primer sporočila, ki ga prejme uporabnik, na katerega ste obvestilo naslovili: »Prosim, poklici me na moj mobitel ali mi napolni racun IZI. Za polnjenje lahko uporabiš Moneto ali kartico IZI.«
Kako lahko nekdo drug napolni moj račun?
Vaš račun lahko polnijo tudi drugi:
- s prenosom dobroimetja (velja za uporabnike IZI),
- na spletni strani (trenutno še ni na voljo),
- s pomočjo vrednostne kartice IZI, ki jo lahko kupijo na več kot 3.700 prodajnih mestih,
- s storitvijo Pay365 (če je vaša številka ena od tistih, ki so jih izbrali za polnjenje) in
- s storitvijo Moneta SMS.
Koliko SOS SMS-sporočil lahko pošljem?
VALÚ Moneta
Kako poteka polnitev računa IZI prek VALU Monete?
Naročniki mobilnih storitev Telekoma Slovenije in uporabniki Mobi, ki ste vključili storitev Valu Moneta, lahko želeni račun IZI napolnite z VALÚ Moneto, tako da v mobitel vtipkate ukazni niz *127*vrednost polnitve*telefonska številka, ki jo polnite# in potrdite s tipko za klic. Na zaslonu se izpiše: Racun IZI xxxxxxxxx polnite VALÚ z Moneto za xx €.
Za potrditev vtipkajte *127# in pritisnite tipko za klic.
Po uspešnem polnjenju računa IZI prejmete potrditveni SMS. SMS prejme tudi uporabnik IZI, ki ste mu napolnili račun IZI.
Primer:
Številka uporabnika IZI, ki jo želite napolniti: 051 800 800.
Znesek polnitve: 10 EUR.
V mobitel vtipkate: *127*10*051800800# in pritisnete tipko za klic.
Po prejemu SMS-a za potrditev v mobitel vtipkate *127# in potrdite s tipko za klic.
Na zaslonu se izpiše: Polnitev je sprejeta.
Uporabniku s številko 051 800 800 se stanje na računu IZI poveča za 10 EUR.
VALÚ Market
Kako kupim vrednostnico v VALÚ Marketu?
Nakup v aplikaciji VALÚ
- Odprite aplikacijo VALÚ, kliknite sklop Market in izberite Vrednostnice.
- Sledite postopku nakupa.
- Kupljena predplačniška vrednostnica IZI se v Marketu shrani v sklop Moje QRte.
- Odprite virtualno predplačniško vrednostnico, ki vsebuje 16-mestno-kodo, in sledite kratkim navodilom za polnjenje.
Nakup na spletu (www.valu.si/market)
- Obiščite sklop Market in izberite Vrednostnice.
- Sledite postopku nakupa.
- Kupljena predplačniška vrednostnica IZI se v Marketu shrani v sklop Moje QRte.
- Odprite virtualno predplačniško vrednostnico, ki vsebuje 16-mestno-kodo, in sledite kratkim navodilom za polnjenje.
Kako uporabim vrednostnico, ki sem jo kupil v VALÚ Marketu?
Vrednostnico najdete v sklopu Moje QRte. Ob kliku na vrednostnico se prikaže 16-mestna koda, ki jo kopirate oz. uporabite, kot je zapisano na vrednostnici. Kodo lahko tudi pošljete drugi osebi.
Za polnjenje svojega računa IZI v svoj mobitel vtipkajte: *181*16-mestna številka# in pritisnite tipko za klicanje.
Za polnjenje računa drugega uporabnika IZI v svoj mobitel vtipkajte: *181*16-mestna številka*telefonska številka uporabnika, ki mu polnite račun# in pritisnite tipko za klicanje.
Do kdaj je vrednostnica, ki jo kupim v VALÚ Marketu, veljavna?
Kje je napisana veljavnost vrednostnice, kupljene v VALÚ Marketu?
IZI Mesec
Kako do paketa IZI Mesec, če še nisem uporabnik IZI?
Kako vključim paket IZI Mesec, če sem že uporabnik IZI?
Najprej na računu IZI zagotovite dovolj stanja za plačilo izbranega paketa IZI Mesec, nato pa pošljite ključno besedo, s katero vključite izbran paket IZI Mesec. Po vklopu se vam bodo enote izbranega paketa IZI Mesec samodejno nalagale vsak mesec.
Primer: Za vklop paketa IZI Mesec L pošljite SMS s ključno besedo IZIMESEC L na 4008.
Kaj je paket IZI Mesec in kaj tarifa IZI Mesec?
Kako deluje paket IZI Mesec?
Kaj pomeni, da lahko enote porabim po svoje?
Kako preklopim na večji paket IZI Mesec in kaj se zgodi z neporabljenimi enotami po preklopu?
Pred preklopom na večji paket IZI Mesec morate na računu IZI zagotoviti stanje v višini stroška preklopa in poslati SMS z ustrezno ključno besedo na brezplačno številko 4008:
Preklop | Strošek preklopa | Število enot | Ključna beseda |
---|---|---|---|
IZI Mesec L → IZI Mesec XL | 0 EUR | 4000 | IZIMESEC XL |
Po uspešnem vklopu večjega paketa IZI Mesec vam naložimo razliko enot do izbranega paketa IZI Mesec. Veljavnost izbranega paketa IZI Mesec se ne podaljša.
Kako preklopim na manjši paket IZI Mesec in kaj se zgodi z neporabljenimi enotami po preklopu?
Kolikokrat lahko preklopim med paketi IZI Mesec?
Kakšno stanje moram imeti na računu IZI, da mi boste vsak mesec naložili nove enote?
Na računu IZI morate zagotoviti stanje v višini izbranega paketa IZI Mesec.
Nasvet: Odločite se za plačevanje paketa IZI Mesec s storitvijo Pay365 in ne bo vam treba skrbeti za stanje na računu IZI. Izbrani paket IZI Mesec vam samodejno naložimo vsak mesec, plačate pa ga enkrat mesečno prek direktne bremenitve na dan, ki ga izberete sami.
Kaj se zgodi, če za nove enote po mesecu dni ne zagotovim dovolj stanja na računu IZI?
Koliko časa veljajo enote v paketih IZI Mesec?
Na kakšen način me obvestite o vklopu paketa IZI Mesec?
Kako preverim stanje neporabljenih enot?
Kako preverim veljavnost računa IZI?
Kako izključim paket IZI Mesec oziroma samodejno nalaganje enot?
Kaj se zgodi, ko izključim paket IZI Mesec?
Ali mi po enem mesecu neporabljene enote zapadejo?
Kaj se zgodi, ko porabim vključene enote?
Ali lahko preklopim na drugo tarifo in kaj se zgodi z enotami paketa IZI Mesec?
Ali vklop paketa IZI Mesec podaljša tudi veljavnost računa IZI?
Ali lahko enote uporabljam tudi po preteku veljavnosti računa IZI?
Ali veljajo enote tudi pri gostovanju v tujini?
Ali lahko vključene enote v paketih IZI Mesec uporabljam tudi za klice na številke 090?
Ali lahko vključene enote v paketih IZI Mesec uporabljam za prenos podatkov prek klicne povezave?
Ali lahko nekomu drugemu plačujem storitev IZI Mesec?
Kako začnem plačevati IZI Mesec s storitvijo Pay365 oziroma direktno z bančnega računa?
Kdaj plačam naložene pakete IZI Mesec?
Kakšni so stroški plačevanja paketa IZI Mesec s storitvijo Pay365 oziroma direktno z bančnega računa?
Ali lahko enemu uporabniku paket IZI Mesec plačuje več plačnikov?
Ali se nosilni mobilni številki, ki vključi paket IZI Mesec, avtomatsko obremeni bančni račun?
IZI Dodatne opcije
Na katerih paketih lahko vključim dodatne zakupe?
Ali lahko kupim več različnih dodatnih zakupov?
Ali lahko kupim več enakih dodatnih zakupov?
Ali veljajo količine v paketih tudi pri gostovanju v tujini?
V državah območja EU-tarife se lahko ob predhodni registraciji koristijo enote, ki so na voljo v državah območja EU-tarife:
- DATA S: 1 GB, od tega 1 GB v državah območja EU-tarife
- DATA M: 5 GB od tega 5 GB v državah območja EU-tarife
- DATA L: 10 GB od tega 10 GB v državah območja EU-tarife
- DATA XL: 40 GB od tega 37.798 MB v državah območja EU-tarife
Kakšno stanje moram imeti na računu IZI, da lahko kupim pakete?
Kako vem, da ste mi po poslanem SMS-sporočilu vključili zakup?
Ali mi aktivacija dodatnega zakupa podaljša tudi veljavnost mobilnega računa?
Ali mi po 30 dneh veljavnosti zakupa neporabljene količine zapadejo?
Kaj se zgodi, ko porabim vse zakupljene količine zakupa?
Ali lahko preverim stanje neporabljenih količin v Centru za pomoč uporabnikom?
LTE/4G
Kaj pomeni tehnologija LTE/4G?
LTE je kratica za Long Term Evolution in pomeni evolucijsko nadgradnjo obstoječih tehnologij mobilnih omrežij GSM/EDGE in UMTS/HSPA+.
Po NMT-omrežju (1. generacija), GSM-omrežju (2. generacija) in UMTS-omrežju (3. generacija) je LTE začetek 4. generacije tehnologij mobilnih omrežij, ki prinaša občutno hitrejše in odzivnejše mobilne širokopasovne podatkovne storitve.
Katere prednosti prinaša LTE/4G?
Glavna prednost LTE/4G je doseganje večjih hitrosti, ki teoretično znašajo do 150 Mbit/s v smeri k uporabniku in do 50 Mbit/s iz smeri uporabnika. V prihodnosti bodo lahko hitrosti še višje. Odličen mobilni dostop do interneta lahko zagotovi tudi na zunajmestnih območjih. Vse hitrosti prenosa podatkov so seveda odvisne od številnih dejavnikov, kot so število uporabnikov, lokalni pogoji, zasedenost omrežja, naprave in njihova programska oprema, vir prenosa podatkov, siceršnji internetni promet in dostop do strani.
Storitev LTE/4G uporabnikom IZI omogoča prenos podatkov v mobilnem omrežju Telekoma Slovenije LTE/4G v hitrostnem razredu do 50 Mbit/s v smeri k uporabniku (download) in do 10 Mbit/s iz smeri uporabnika (upload).
Kako vključim storitev LTE/4G?
Kako izključim storitev LTE/4G?
Ali storitev LTE/4G deluje tudi v tujini?
Kako je z delovanjem LTE-naprave v območjih, kjer ni pokritosti z omrežjem LTE/4G Telekoma Slovenije?
Niste našli, kar ste iskali?
Še vedno potrebujete pomoč? Kontaktirajte nas